Dale Luck je dalším z vynikajících programátorů, kteří se velkou měrou zasloužili o nadčasovost Amigy. Pro firmu Commodore Amiga začal pracovat v srpnu roku 1983 na pozici Manager of Graphics Software.

Byl jedním z několika nových lidí, kteří byli zaměstnáni pro práci na připravovaném prototypu Lorraine. Celý tým byl následně rozdělen do dvou samostatných skupin - hardware a software. Dale Luck a jeho tým se soustředil hlavně na tvorbu operačního systému. V tomto týmu měl na starost hlavně vytvoření grafických knihoven, navržení a realizaci systému přesunování obrazovek, naprogramoval layer.library, vynalezl hardwarové vykreslování čar a mnoho dalšího.

Od roku 1984 až 1990 pracoval pro firmu Commodore, kde fungoval na pozici softwarového architekta a inženýra počítačů Amiga. V roce 1984 společně s R.J. Micalem naprogramovali dnes již kultovní demo "Boing".

Dale Luck (1987)

Od roku 1991 do roku 1997 pracoval jako softwarový inženýr pro firmu 3DO Company. Zde navrhnul a implementoval preemptive multi-tasking jádro, správce paměti a I/O subsystém pro 3DO multiplayer.

Od února roku 1997 do dubna 2004 pracoval jako samostatný softwarový inženýr pro telekomunikační firmu ShoreTel. Zde se zasloužil o vytvoření technologie zpracování VOIP paketů v reálném čase, maskování ztracených paketů a eliminaci echo efektu. Dokázal také implementovat mnoho dalších vrstev zvukových signálů jako např. dtmf detekci a audio kompresi. Dokázal dosáhnout nejnižší latenci v tomto odvětví.

Dale Luck (2002)

Od května 2004 do června 2009 pracoval jako samostatný softwarový architek pro firmu Barracuda Networks. Od června roku 2009 až dodnes pracuje pro firmu Roku jako samostatný softwarový inženýr.

23.6.2007 se oženil a na svou svatbu pozval téměř celý původní vývojový Amiga Team.

Přidat komentář

Rozšíření Amig podle typu

Chart

  • 01 Running
  • 02 Strength Training
  • 03 Cycling
  • 04 Skating
  • 05 Swimming